انشایجمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شرکت در امتحانات شبه نهایی اختیاری است - انشای | جدیدترین انشا

سخن دوست :امام علی (ع) : دانش، نابود كننده نادانى است.

شرکت در امتحانات شبه نهایی اختیاری است

شرکت در امتحانات شبه نهایی اختیاری است

شرکت در امتحانات شبه نهایی اختیاری است

مدیرکل آموزش و پروش خراسان رضوی از اختیاری بودن حضور در امتحانات هماهنگ استانی شبه‌نهایی خبر داد. قاسمعلی خدابنده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری حضوری امتحانات هماهنگ شبه‌نهایی در استان اظهار کرد: برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم، امتحانات شبه‌نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ چون آنها نتیجه زحمات دوازده ساله خود را امسال باید در امتحانات نهایی و کنکور سراسری ببینند.

وی ادامه داد: قرار بر این شده که دو امتحان هماهنگ برگزار کنیم که دانش‌آموزان مقداری در حال‌وهوای امتحان‌ها قرار بگیرند. این امتحانات یکی از دروس عمومی و یکی از دروس تخصصی هر رشته است.

خدابنده ذکر کرد: اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست ولی درخواست ما از دانش‌آموزان و خانواده‌ها این است که دانش‌آموزان در امتحانات حضوری شرکت کنند که خودشان را محک بزنند و سنجیده شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس قطعا پروتکل‌ها را رعایت خواهند کرد و تعداد دانش‌آموزان در هر کلاس رعایت خواهد شد، افزود: بیشتر سعی می‌شود از فضاهای نمازخانه و داخل سالن‌ها که وسعت بیشتری دارند، استفاده شود که دانش‌آموزان بتوانند در جلسه امتحان که حداکثر یک یا یک‌ونیم ساعت بیشتر نیست، شرکت کنند.

خدابنده عنوان کرد: با برگزاری این امتحانات هم می‌خواهیم شاهد اینکه در آموزش مجازی چه اتفاقی افتاده است باشیم و هم عملکرد دانش‌آموزان را در این چند ماهی که در سامانه شاد و شبکه‌های مجازی آموزش دیدند، ببینیم که تا چه میزان این آموزش‌ها موثر بوده و کیفیت آموزش‌ها چقدر بوده است و دانش‌آموزان خود را برای امتحانات نهایی آماده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در رابطه با آموزش حضوری در مدارس عنوان کرد: دانش‌آموزانی که در پایه اول و دوم ابتدایی هستند و هنرجویان هنرستان‌ها در مناطقی که از نظر شیوع ویروس کرونا، این امکان برای ما بوده که کلاس حضوری بر اساس پروتکل‌ها تشکیل بدهیم، کلاس‌ها به صورت حضوری امکان تشکیل دارد.

وی تصریح کرد: در بعضی از مناطق، استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها کمتر بوده، در برخی از مناطق هم دانش‌آموزان در مدرسه حضور پیدا می‌کنند یا در کلاس‌های رفع اشکال یا کلاس‌های تدریس حضور دارند. در مناطقی که در وضعیت آبی یا زرد هستند، این اتفاق می‌افتد، اگر وضعیت نارنجی یا قرمز باشه قطعا هیچ کلاسی تشکیل نمی‌شود./خبرگزاری ایسنا

 

می تواتنید از سایت پی سی کنکور برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ را ببینید :

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

 

نظرات و ارسال نظر